CAL E AREA

Image

Cal e area , asi podemos definir os resultados dos nosos
equipos na maña de hoxe.

Os rapaces de NICO seguen colleitando victorias gañando
3-0 o Burela.

Os ALEVINS de Lodos colleitaron os 3 primeiros puntos.

A visita de Valdes sabiamos non era facil, e os rapaces de
IVAN sucumbiron ante un VALDES moi forte. 4-2

PORMENORES DOS PARTIDOS PREMA AQUI



ALEVINS LIGA DA MARIÑA

Medio
Abellán Montero, Héctor Eugenio
Defensa
Díaz Pertejo, Jorge - García Fernández, Pablo - Graña Corral, Uxio - López Pérez, Martín - Rodríguez Rodríguez, Nacho
Dianteiro
García Rodríguez, Miguel - González Rodríguez, Sergio - Méndez Fernández, Sergio - Rodríguez Bouso, Sergio
Gardamallas
García Fernández, Adrián
   

  Sergio González Rodríguez  
 

Partido igualado, onde a SD Ribadeo impuxose no duelo de 2 dos favoritos para alcanzar a fase final da liga alevín.

Partido moi disputado, con ocasión para ambos lados, pero onde A SD aproveitou unha de Sergio Gonzalez para quedarse cos 3 puntos.

 Bo traballo dos pupilos de Lodos que inician a liga con bo pé, ante un bo rival

 Sorte, a proxima semana toca visitar Burela

 


ALEVINES ASTURIAS

   
Medio
Fernández Gonzalez, Diego - García Dominguez, Aitor - Martínez Ares, Daniel
Defensa
Chapero García, Gonzalo Andres - Cupeiro Rodríguez, Christian - Díaz Regodeseves, Adrián - Gomez Pérez, Carlos
Dianteiro
Fernandes Barbosa, Dhonatan - Rodríguez Acebo, Fran - Rodríguez Barrera, Adrián
Gardamallas
Novo Cupeiro, Carlos
 
    Diego Fernández Gonzalez (20. Min.)
    Aitor García Dominguez (48. Min.)
 
 
 
 
 

Partido disputado en la matinal del sábado en el campo de San Miguel, en Trevias, el partido comenzo con un Barres/SD Ribadeo muy dubitativo y con muchos fallos.
El equipo no estaba metido en el partido y los locales lo aprovecharon, para que en menos de 15 minutos se adelantaran en el marcador con un claro 3-0 debido a errores  de los jugadores visitantes.
Parecia que iba caer una gran goleada, viendo el gran juego desplegado por los locales  y las pocas ganas que ponian los visitantes, pero con la entrada al campo de diego cambio el partido, los jugadores visitantes comenzaron a presionar como debian hacerlo desde el comienzo y el valdes ya no combinata tan fácil como en el primer cuarto de hora, comenzaron a aparecer las ocasiones visitantes y diego en el minuto 20 marco el 3-1 que  daba vida a los nuestro. Otra ocasión de Diego en un corner y un gran paradon del portero local a un tiro de Adri hicieron ver a los locales que quedaba partido.

 Con el 3-1 se llego al descanso y la segunda parte tras las instrucciones de iván el Barres/SD Ribadeo salieron a por el empate, no tuvieron fortuna, ya que Adri lanzo al largero, Dani remato un corner cuando estaba sólo por fuera y el Valdes hacia su 4º tanto, nada que reprochar a los pupilos de Iván a partir del minuto 15, el Valdés seguia tocando el balón con una gran clase y sabiendo a lo que jugaban y los visitantes seguian buscando recortar diferencias. al final Aitor puso el 4-2 pero no quedaba tiempo para más

 Primera derrota ante un grandisimo  rival, pero que queda la duda de que pasaría si en los 15 primeros minutos los visitantes jugaran como lo suelen hacer. En la 2ª vuelta lo veremos.

 Iván al terminar el partido manifestó que queria animar a los chavales, ya que son de primer año en la categoria y llevan 6 de 9 puntos, hoy no tuvieron su día, sobre todo en los primeros 15 minutos, pero hay que tener garra y ganas de hacerlo bien como el resto del encuentro, de esa manera si que podemos perder con dignidad como lo  hicimos hoy, hasta el mometo contra el mejor equipo contra el que jugamos.

 Animo y suetre v chavales, el sábado a las 12 visita el Treno de Barres el UD Castros


INFANTIS



Medio
Castro García, Daniel - Cruzado Martín, Ernesto - Martínez Fernández, Álvaro - Martínez Parra, Ivan Javier - Prieto Sierra, Daniel
Defensa
Fernández Díaz, Rubén - Lombardía Sixto, Alex - Moledo Fernández, Aarón
Dianteiro
Montoya Montoya, Daniel - Pedrosa Loureiro, Daniel
Gardamallas
Redondo Lanzos, Noel
   


  Daniel Montoya Montoya  
  Daniel Castro García  
  Ivan Javier Martínez Parra  
 

Partido disputado PEPE BARRERA na matinal do sábado, onde a SD Ribadeo recibia a SD Burela, un derbi no que os locais eran os favoritas o ver a taboa clasificatoria.

 Na primeira metade a SD realizou o traballo que practicaron durante o longo  da semana cunha gran presion os xogadores visitantes que non podían sacar o balon do seu terreo de xogo, fruto desta presión, ainda que non había moita circulacion a SD Ribadeo adiantouse no marcador, e tras errar varias o casións puxo o 2-0 antes de cegar o tempo de lecer,

 Na 2ª metade e tras o gran desgaste fisico, NICO fixo cambios, entrando no campo Javi Cao, Lucas, Calonge, Iago Andina  e Seijo, nesta segunda parte a consigna foi distinta, habia que gardar mais as posicions e que os visitante levaran a iniciativa  do partido para matalos nalgunha contra, e asi foi, o Burela dominaba pero so  creou unha ocasión clara, mentras a SD marcaba o 3º que pechaba o partido e fallaba algunha contra mais.

 O final 3-0 NICO encantado e felicitando os seus xogadores por realizar o que se falou o longo da semana, traballouse, fixose ben, ainda non perfecto, pero ese e o camiño, o de traballo e xogo en conxunto

Clara victoria que puido ser mais abultada e o sábado que ben visita a Lugo para medirse o Casás, equipo revelación desta tempada.

animo rapaces